Toyota Tarzı Hizmette Mükemmellik

100,00

16 adet stokta

16 adet stokta

Açıklama

DÜNYANIN ÇOK SATAN YALIN UZMANI, HİZMET TABANLI ORGANİZASYONLARA

TOYOTA TARZI İLE

NASIL YALIN OLUNACAĞINI, DEĞER KAZANILACAĞINI VE SONUÇ ALINACAĞINI GÖSTERİYOR

Her seviyedeki hizmet profesyonelleri tarafından okunması gereken bu temel kitap, çok satan Toyota Tarzı serilerindeki ispatlanmış yalın prensipleri alır ve başarı için hizmet kalitesinin elzem olduğu endüstrilere doğrudan uygular. Jeff Liker ve Karyn Ross, size ünlü 4P modelini kullanarak organizasyonunuz genelinde yalın uygulamaların nasıl geliştirileceğini gösteriyor. İster bir ön saha çalışanı olun, yalının sunduğu bütün avantajlara nasıl sahip olacağınızı öğreneceksiniz.

Kılavuzunuz olarak bu kitap ile net bir yalın anlayışı kazanacak ve müşterilerinizin her birini şaşırtıp onları memnun edecek süreçlerinizi ve insanlarınızı geliştirmek için gerekli prensipleri, uygulamaları ve araçları keşfedeceksiniz. Bu yerinde test edilmiş teknikler, hizmetlerinizde sürekli iyileştirmeler yapmanıza, operasyonlarınızı düzgünleştirmenize ve müşterilerinize sürekli artan değer eklemenize yardım etmek için tasarlanmıştır. Sağlık, sigorta, finansal hizmetler ve telekomükasyonu içeren bir dizi hizmet endüstrisindeki yalın odaklı başarıların büyüleyici vaka çalışmaları, yalın prensiplerin ve uygulamaların üretimde olduğu kadar hizmette de iyi çalıştığını göstermektedir.

Orijinal araştırma ve gerçek örneklerden hareketle Toyota Tarzı Hizmette Mükemmellik yalına sıçrayış yapmanıza yardım edecektir.

Additional information

Basım Yılı

2018

Yazar

Jeffrey K. LIKER ve Karyn ROSS

Çeviri

Ayşe SOYDAN

Orjinal Adı

The Toyota Way to Service Excellence

Yorum

Henüz yorum yok.

İlk yorumlayan siz olun “Toyota Tarzı Hizmette Mükemmellik”

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.