Aroma, “Bayi Yönetimi” Eğitim ve Çalıştayı
15 Kasım 2019 2022-04-05 14:09Aroma, “Bayi Yönetimi” Eğitim ve Çalıştayı
Aroma, “Bayi Yönetimi” Eğitim ve Çalıştayı
50 yılı çoktan geride bırakmış, “Aromadan Başkasını Arama” sloganıyla tanıdığımız, Türkiye’nin tanınmış markası Aroma Bursa Meyve Suları ve Gıda San. A.Ş’nin Satış Ekipleriyle, “Bayi Yönetimi ve Bayilerle Birlikte Büyümek” başlığıyla ve aşağıdaki içerikle 2 günlük seminer/çalıştay yaptık.
Yönetimin de katıldığı, İK ve Finans sunumlarıyla renklenen program, bol fikir alışverişi, iyileştirme planları ve grup çalışmalarıyla, Aroma’nın yeni dönemdeki rekabetçilik azmini satış tarafında da netleştirdi.
İçerik:
Satış Fonksiyonunun Önü Arkası, Amacı, Görevleri
Kanal (Zihinde ve Rafta Bulunurluk), Pazarlama
Matematik, İstatistik, İstihbarat, Müzakere Kavram ve Gereği
Konfor Alanı ve Değişim
Satış Ekipleri Liderlik Yapar, İletişim ve Davranış
Satış Ekipleri için Zaman ve Bürokrasi
Bayi İşletim Sistemi ve Yönetimi (İşletmecilik)
Bayi Arayışı ve Fizibilite
Bayi Belirlemek ve Kuruluş
Temel Prensipler, Risk Analizi, Destekler
Karlılık, Stok ve Stok Çevrimi
Raporlar
Bayi Karnesi, Bayi Değerlendirme,
Bayi Ziyaret Formatı,
Ana Firma – Bayi İlişkisi (Kim, Ne Zaman)
Bayi Konseyi
Satış ve Bağlantı Takibi,
Yerel Pazarlama,
Bayilik Süreçleri, İsraflar, Bütçe ve Planlama
Aktif Satış
Satıcının Kapalı Kutusu ve Görsel Performans Yönetimi
Bayi Satış Ekibinin Gelişimi
Hakan Akgül
Danışman ve YK Üyesi
Yalın Enstitü