Ürün Yönetimi ve Pazar Stratejisine Yalın Bakış ve Metotlar

Ürün Yönetimi ve Pazar Stratejisine Yalın Bakış ve Metotlar

yalinenstitu
Son Güncelleme 28 Temmuz 2022
0 already enrolled

Şirketler varlığını müşterileri satın alınmaya devam ettikçe sürdürebilir. Şiddetli değişken ve belirsiz dünya, sektör, ülke şartlarında rekabetçi olmak ve kalabilmek her geçen gün daha da güçleşiyor.

Başarılı olacak şirketler, potansiyel müşterisinin ihtiyaçlarını takip eden ve öngörebilen, rakiplerini takip eden, stratejilerini bu çerçevede kurgulayıp ürün ve hizmetlerini doğru yönetebilen şirketler olacaktır.

Eğitim, “ürün yönetimi” ve “müşteri için değer” başlıklarını strateji çerçevesinde ele alıp yalın bakış açısıyla sunmak çabasındadır.  Bu amaçla kullanılacak metotlara da yer vermektedir. Grup çalışması ve egzersizlerle interaktif bir eğitim olarak tasarlanmıştır.

Daha çok B2B (işletmeden işletmeye) satış yapan şirketler için uygundur ancak B2C’den kopuk değildir, tüketiciye satış tarafı için de fikir verecektir.

Süre: 1 Gün ya da 2 Gün (eğitim şirketlere özel verildiğinde, altı farklı grup çalışması ile uygulamalar yapılmaktadır. Bu çalışmalar fiziki ortamda daha etkilidir)

İÇERİK
  • Kavramlar
    • Müşteri Odaklılık, Değer, Strateji
    • Satış ve Pazarlamanın Amacı, Görevleri
    • Yenilikçilik
  • Stratejik Analiz, PESTEL
  • Müşterinin Sesi, Segmentasyon
  • SWOT (GZFT), Karar Vermek
  • Ürün ve Marka
    • Ürün Kategorileri ve Detay Çalışmaları
    • Konumlama, Fiyatlama
    • Ürün Yaşam Eğrisi
  • Metotlar
    • Artır, Azalt, Ekle, Çıkart
    • Değer Sunum Tuvali
    • İş Modeli

Referans Yayınları

Katılımcı Profili

  • Strateji çalışmalarında görev alanlar, satış, pazarlama, ArGe ve ÜrGe, ürün yönetimi ekipleri

Write a review

Apple Servisi Beylikdüzü Apple Servisi