Poka Yoke (Hata Önleyici Düzenekler)
Rekabet hep daha kaliteli üretimi talep ediyor. Fakat kaliteyi yoğun …
Müşterinin Sesini (VoC) Stratejiye Çevirmek
Artık belirsizlik çağındayız. Talep değişkenlik gösteriyor ve teknoloji değişiyor. Şirketler …
Hata Türleri Ve Etkileri Analizi (FMEA)
Eğitimin amacı, katılımcılara, günümüzde kullanılan en etkin risk analizi yöntemlerinden …
Yalın Ürün Ve Süreç Geliştirme Sistemi (LPPD)
Yıllarca Toyota’nın başarısının sırrı üretimde uyguladığı sistemler ve araçlar olarak …
Sürekli Akış Yaratmak
Sürekli akış, hammadde, malzeme ve parçaların ardışık yapılan operasyonlarla hiç …
Tehlike Tahmin (Kıken Yoıchı- Kyt)
İşyerlerinde yaralanmalar kazalardan, kazalar güvensiz hareket ve şartlardan, güvensiz hareket …
Tehlike Tahmin (Kıken Yoıchı- Kyt)
What you'll learn
Yerinde Kalite – Temel
Değer akışı boyunca, sürece değer katmayan ancak maliyeti arttıran her …
Talaşlı İmalatta Yalın Uygulamalar
Talaşlı İmalat Parça Üretiminde Tasarımdan üretime olan süreçleri; takım, aparat, …
Sahanın Günlük Yönetimi
Bu eğitimle ilk kademe yöneticilere, hat lideri, takım lideri, grup …
DEĞER ZİNCİRİNİN BÜTÜNSEL YÖNETİMİ
Herhangi bir kuruluş için en önemli görevlerden biri, müşterilere doğru …
Planlı Bakım – Yalın Bakım Yönetim Sistemi
1Kullandığımız makina ve ekipmanın gelişi güzel zamanda arıza yaparak devre …
Hoshın Kanrı ( Politikaların Yayılımı )
Japonya’da Hoshin Kanri olarak adlandırılan Politikaların Yayılımı, şirketin belirlediği vizyona …