İlişki ve İletişim Yönetimiyle Müşteri Odaklı Olmak – Yalın Bakış Semineri
19 Haziran 2014 2014-06-19 11:17İlişki ve İletişim Yönetimiyle Müşteri Odaklı Olmak – Yalın Bakış Semineri
İlişki ve İletişim Yönetimiyle Müşteri Odaklı Olmak – Yalın Bakış Semineri
Baylas Otomotiv bayilerinde çalışan Servis Danışmanları ve ayrıca Müşteri Sorumluları için yalın bakış açısı çerçevesinde özel olarak oluşturulan “İlişki ve İletişim Yönetimiyle Müşteri Odaklı Olmak” seminerleri devam ediyor.
Baylas Otomotiv müşterilerine daha iyi hizmet sunabilmek için sürekli iyileştirme çabalarını aralıksız devam ettiriyor.
Konuyla ilgili farklı bakış açılarının aktarıldığı seminerler beğeni topluyor.
İletişim konusunda farklı metodların önerildiği seminerlerde, insan ihtiyaçları, müşteri için değer ve rekabette farklılaşma konuları ilgi çekiyor.