
YERİNDE KALİTE EĞİTİMİ (TEMEL)
ONLİNE (ZOOM) VERİLECEKTİR.
OTURUM TARİHİ: 25 ŞUBAT 2023 CUMARTESİ
Problemlerin oluşmadan önlenmesi, oluşan problemlerin yerinde tespit edilmesi, çözülmesi ve problem tekrarını önleyecek sistematik problem çözme çalışmalarının uygulanması, doğrulanması ve sürdürülmesine yönelik Yerinde Kalite uygulamaları ile ilk seferde doğruluk oranlarında, tamir ve müşteri geri dönüş oranlarında %30 – % 80 arasında gelişmeler görülebilmektedir. Kalite performansındaki iyileşmeler akış süresini kısaltmak için yapılan pek çok geliştirme çalışmasının sürekliliğini ve etkinliğini de arttırır.
Eğitim İçeriği :
- Yalın Yönetim ve Kalite İlişkisi
- Yerinde Kalite Kavramı ve Bileşenleri
- Kalitesizliğin Önlenmesi
- İlk Seferde Doğruluk
- Standardizasyon
- Kalitesizliğin Akıtılmaması
- Etkin Kontrol Yöntemleri
- Hata İzleme ve Bilgilendirme
- Etkin Problem Çözme
- PUKÖ Döngüsü
- Etkin Düzeltici Faaliyet Yönetimi
- Kalite Liderliği, Takip ve Geri Bildirim
Kazanılacak Yetkinlikler :
- Kalite tanımını ve kalite sorumluluğunu öğrenerek firmalarına yansıtabilecek,
- Yalın yönetim içerisinde Yerinde Kalite uygulamasının önemini tanımlayabilecek,
- Yerinde Kalite kavramını ve bileşenlerini öğrenerek firmalarındaki çalışmaları yönlendirebilecek,