
Yalın Şirketlerde Satınalma
Birçok şirket üretim operasyonlarını yalınlaştırdığında hammadde ve malzeme tedariği ile ilgili kısıt ve sorunlarla karşılaşır. Yalın Dönüşümün tüm operasyonlarımızda ve fonksiyonlarımızda gerçekleşmesi gerektiğini deneyimleyerek öğrenir. Satınalma da bu fonksiyonlardan biridir. Günümüzde şirketlerin satınalma departmanlarının, rekabet koşulları ve dijital çağa uygun olarak Stratejik ve Yalın bir satın alma sürecini oluşturması ve organizasyonunu bu sürece uygun hale getirmesi bir zorunluluktur.
Bu eğitimde satınalma stratejilerinin oluşturulmasından, satınalma organizasyonuna, çalışanlarının yetkinliklerinden tedarikçi ilişkilerine kadar pek çok konu yalın perspektiften ele alınmaktadır. Oyunlar ve egzersizlerle zenginleştirilmiştir.
İÇERİK
- Satınalmanın Rolü Ve Stratejik Satınalmaya Geçiş
- Satınalma Organizasyonlarının Evrimi
- Temel Satınalma Analizleri
- Satınalma Stratejilerinin Oluşturulması
- Yalın Satınalma Süreci
- Satınalma Süreç Analizleri Ve İsrafın Önlenmesi
- Yalın Satınalma Yönetimi Ve Organizasyonun Oluşturulması
- Tedarikçi İlişkileri Yönetimi
- Firmamıza Uygun Tedarikçi Profilinin Tespit Edilmesi
- Tedarikçi Risk Analizi
- Tedarikçi Sınıflandırma
- Tedarik Stratejilerinin Oluşturulması
- Tedarikçi Seçme Kriterleri,
- Tedarikçi Geliştirme Ve Performans Yönetimi
Süre
Katılımcı Profili
- Satınalma, Tedarik Zinciri birimleri yönetici ve çalışanları