Ürün Yönetimi ve Pazar Stratejisine Yalın Bakış ve Metotlar
Şirketler varlığını müşterileri satın alınmaya devam ettikçe sürdürebilir. Şiddetli değişken …
Montaj Hattı Ve İş Dengeleme Simülasyonu (Yamazumı)
Tipik bir fabrikada ara ürünler fabrikasyon ve/veya montaj proseslerinden geçerek …
Yalın İnsan Kaynakları Yönetimi
Yalın Yönetim Prensiplerinin şekillendiği şirket olan Toyota’nın Yönetim Felsefesinde “Çalışanların …
Satış ve Pazarlamada Yalın Uygulamalar
“hedef: hızlı, kârlı, daha çok ve sürekli satış, markanın bilinir, …
Leanogames Workshop – Yalın Kavramları Simüle Etmek
Son yıllarda eğitim alanında yapılan araştırmalar kalıcı öğrenmenin ardında yatan …
Müşterinin Sesini (VoC) Stratejiye Çevirmek
Artık belirsizlik çağındayız. Talep değişkenlik gösteriyor ve teknoloji değişiyor. Şirketler …
Yalın Ürün Ve Süreç Geliştirme Sistemi (LPPD)
Yıllarca Toyota’nın başarısının sırrı üretimde uyguladığı sistemler ve araçlar olarak …
DEĞER ZİNCİRİNİN BÜTÜNSEL YÖNETİMİ
Herhangi bir kuruluş için en önemli görevlerden biri, müşterilere doğru …
Yalın Mali Yönetim
Hangi sektörde olursa olsun yalın bir şirketin temel amacı müşterilerine …
Yalın İşletme Simülasyonu
Maket fabrika üzerinde katılımcıların bizzat üretim yaptığı bir oyun olarak …
Bayi Yönetimi ve Bayilerle Birlikte Büyümek
Bayiler ana firmanın müşteriye “dokunduğu” stratejik noktalardır; doğru yönetilmesi gerekir. …
Yalın Model Fabrika (Uygulamalı Yalın Düşünce Ve Teknikler Eğitimi)
Yalın Enstitü’nün 2013 yılında geliştirdiği Yalın Model Fabrika kullanıldığı her …
Yalın Model Fabrika (Uygulamalı Yalın Düşünce Ve Teknikler Eğitimi)
What you'll learn
Yalın Şirketlerde Satınalma
Birçok şirket üretim operasyonlarını yalınlaştırdığında hammadde ve malzeme tedariği ile …